SIHAT & BERTENAGA DENGAN RAJA HERBA


Herba,
adalah tumbuh-tumbuhan estetika, dimana ianya mempunyai nilai tinggi di dalam perubatan sekiranya manusia dapat menafaatkan kebaikannya. Malaysia mempunyai sekurang-kurangnya 2000 jenis herba yang sangat mujarab untuk kesihatan, tetapi hanya 10% di ketahui mengandungi khasiat-khasiat yang dapat menyembuhkan beberapa jenis penyakit yang sering di alami oleh masyarakat kini. Sejak dari dahulu nyata diketahui banyak jenis herba yang dapat memberi kebaikan , seperti tongkat-ali,raja satong,misai kucing dan beberapa lagi, kerana selain dapat memberi tenaga luaran dan dalaman , ianya juga dapat menyembuh luka dalaman selain dapat mengeluarkan toksin dari badan sekiranya di amalkan dengan piawaian tertentu.

Dari kajian pakar-pakar perubatan, beberapa jenis herba yang sangat mujarab serta mempunyai keistimewaan tersendiri , seperti halia padi, ubi jaga , bunga patma dan sebagainya telah pun menunjukkan kesan rasa seperti pahit ,kelat dan payau. Ianya dapat memecahkan gula , garam atau toksid yang berlebihan dalam badan seterusnya bahan buangan ini akan di keluarkan melalui perpeluhan dan sistem perkumuhan manusia. Dengan cara ini , badan akan mengalami proses pembersihan secara semulajadi tanpa bahan kimia atau dadah.


Herba Nusantara Enterprise ,
telah pun menghasilkan produk Minuman Raja Herba, yang mana, nama tersebut adalah hasil campuran Raja Naga Satong atau panggilan biasanya ialah Raja Satong yang sangat popular di pelusuk Nusantara beserta herba-herba yang segar dan terpilih, ianya demi untuk memastikan kebersanan produk kami. Nasihat kami kepada pengguna, minumlah minuman herba ini sehingga habis sebotol ( dalam masa sebulan ) mengikut syarat minum pada botol dan kemudian buatlah perbandingan tenaga juga ” check-up” kesihatan anda di mana-mana pusat perubatan untuk menilai sendiri tahap kesihatan anda. InsayaAllah, sekiranya anda mengamalkan minuman ini,iaitu kesihatan semakin baik juga tenaga anda akan berbeza, anda juga boleh mengamalkannya setiap hari dan menganggap minuman ini seperti minuman harian seperti teh dan kopi.

Walaubagaimanapun, kami hanya memberi alternatif kepada masyarakat dengan memberi pilihan penggunaan herba-herba tersebut, seperti juga perubatan lain, segala ikhtiar untuk mencari ubat atau penawar terletak di tangan pengguna, manakala setiap penyakit yang sembuh itu datang dari yang Maha Kuasa iaitu Allah s.w.t semata-mata.
Kami mendoakan semoga setiap pengguna Minuman Raja Herba mendapat lindungan dari yang Maha Esa juga mempunyai kadar kesembuhan yang segera. Kami hargai kesihatan anda sepertimana anda menyayangi nyawa anda.Masyarakat sihat,negara maju.

3 comments:

Anonymous said...

cukup berkesan. selepas habis sebotol, ujian darah yg saya lakukan di hospital kerajaan menunjukan kandungan gula dlm darah menjadi normal. 5.5.

Beautiful Aura Marketing(002097787-v) said...

Bagus produk ni sejak dulu lagi tahap kencing manis ayah saya 18 dan tak pernah turun turun,pelbagai ubat dah cuba dari ubat hospital sehinggalah suntikan insulin tapi tahap kencing manis tetap tak berubah sehinggalah pada satu hari ada orang menyesorkan ubat ni pada ayah saya setelah sebulan mengamalkan kesannya sungguh menakjubkan tahap kencing manis ayah saya telah turun di paras 5.6 doktor yang merawat ayah saya pun terkejut dgn perubahan ini dan saya akan mengesyorkan pada orang lain pula terima kasih raja herba dan bersyukur kepada ALLAH kerana telah membuatkan ayah saya bertambah sihat dan awet muda

Unknown said...

raja herba ni tokey dia beli dari kh kopi,pembekal /pengilang asal,skrg ni banyak yg tiruan. Payah2 order dgn sy je,017-6484946. (yosdi)melaka je. .

Post a Comment

Pls share this page